  • Data: 2008-07-05 13:53:29
    Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Twoje zdanie, ja się mogę z nim nie zgadzać i tyle. I z tego co widzę,
    > to zgadza się z Tobą jedynie swen, który jest ogólnie tutaj znanym
    > pieniaczem anty-bankowym.

    To raczej źle widzisz. Zgadza się ze mną każdy, kto nie wprowadza
    u siebie takich opłat. IMO zgadza się ze mną ponad 99% ludzi. :)

    Ale Ty (czy Multi, czy kto inny) nie musi się ze mną zgadzać. Po prostu
    zrezygnuję z ,,usług'' z ,,bezpłatną'' kawą, jak zrezygnowałem z takiej
    kawy w Lukas. :) Kofeinę (czasami potrzebną mi do normalnego
    funkcjonowania -- kofeina zwiększa presję/ciśnienie, co w depresji ;)
    jest niebagatelnie ważne) popijam z puszek PepsiColi czy CocaColi,
    które to puszki kupuję właśnie po złotówce za puszkę.

    -=-

    Największą stratą jest ględzenie o tej opłacie.
    Multi chce brać za sprawdzanie -- niech bierze.
    Ja płacić nie chcę -- i nie będę. Porozumienie
    zostanie tu zawarte za pomocą mojej rezygnacji z usług tego banku.

    I nie widzę tu nic straszliwego. Nie straszę banku sądem czy karabinem,
    nie zarzucam mu nieumiejętności czytania itd. Uważam natomiast, że nie
    chcę współpracy z kimś, kto śle mi SMSa za SMSem ze śmieciami, częstuje
    bezpłatną kawą i zastawia pułapki. Może dobre to dla dzieci w wieku
    przedszkolnym, ale ja jestem nieco starszy... :)

    -=-

    Zanim zauważyłem te opłaty, napisałem (w innym wątku, przy okazji
    Eurobanku) że w razie czego konto zamknę i na tym się sprawa zakończy.
    Eurobank na razie pracuje dla mnie dobrze, bez niespodzianek (pomijając
    trochę trudny start -- starty zazwyczaj bywają kłopotliwe i nie należy
    mieć do banku o to pretensji) zaś z Multi przygodę kończę. Kończę,
    albowiem nie jestem zadowolony z obsługi.

    Na kawę w ,,lokalu'' czy w domu mnie stać. Jeśli kogoś nie stać -- istotnie
    może rozpatrywać usługi Multi i omijać skrzętnie sprawdzanie czy inne pułapki. :)

    Może się śmieję, może bywam zabawny, może nie mam ponurej miny, ale
    jestem raczej poważny i na głupotę (zwaną ciuciubabką) nie mam ochoty.
    Zazwyczaj przy otwieraniu konta zakładam możliwość wystąpienia takich
    ZONKów i liczę się z tym, że w razie wpadki konto zamknę.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'