-
Data: 2008-07-05 13:53:29
Temat: Re: Multi -- ZONK!!!
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
"Wojciech Bancer" s...@p...org
> Twoje zdanie, ja się mogę z nim nie zgadzać i tyle. I z tego co widzę,
> to zgadza się z Tobą jedynie swen, który jest ogólnie tutaj znanym
> pieniaczem anty-bankowym.
To raczej źle widzisz. Zgadza się ze mną każdy, kto nie wprowadza
u siebie takich opłat. IMO zgadza się ze mną ponad 99% ludzi. :)
Ale Ty (czy Multi, czy kto inny) nie musi się ze mną zgadzać. Po prostu
zrezygnuję z ,,usług'' z ,,bezpłatną'' kawą, jak zrezygnowałem z takiej
kawy w Lukas. :) Kofeinę (czasami potrzebną mi do normalnego
funkcjonowania -- kofeina zwiększa presję/ciśnienie, co w depresji ;)
jest niebagatelnie ważne) popijam z puszek PepsiColi czy CocaColi,
które to puszki kupuję właśnie po złotówce za puszkę.
-=-
Największą stratą jest ględzenie o tej opłacie.
Multi chce brać za sprawdzanie -- niech bierze.
Ja płacić nie chcę -- i nie będę. Porozumienie
zostanie tu zawarte za pomocą mojej rezygnacji z usług tego banku.
I nie widzę tu nic straszliwego. Nie straszę banku sądem czy karabinem,
nie zarzucam mu nieumiejętności czytania itd. Uważam natomiast, że nie
chcę współpracy z kimś, kto śle mi SMSa za SMSem ze śmieciami, częstuje
bezpłatną kawą i zastawia pułapki. Może dobre to dla dzieci w wieku
przedszkolnym, ale ja jestem nieco starszy... :)
-=-
Zanim zauważyłem te opłaty, napisałem (w innym wątku, przy okazji
Eurobanku) że w razie czego konto zamknę i na tym się sprawa zakończy.
Eurobank na razie pracuje dla mnie dobrze, bez niespodzianek (pomijając
trochę trudny start -- starty zazwyczaj bywają kłopotliwe i nie należy
mieć do banku o to pretensji) zaś z Multi przygodę kończę. Kończę,
albowiem nie jestem zadowolony z obsługi.
Na kawę w ,,lokalu'' czy w domu mnie stać. Jeśli kogoś nie stać -- istotnie
może rozpatrywać usługi Multi i omijać skrzętnie sprawdzanie czy inne pułapki. :)
Może się śmieję, może bywam zabawny, może nie mam ponurej miny, ale
jestem raczej poważny i na głupotę (zwaną ciuciubabką) nie mam ochoty.
Zazwyczaj przy otwieraniu konta zakładam możliwość wystąpienia takich
ZONKów i liczę się z tym, że w razie wpadki konto zamknę.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
Następne wpisy z tego wątku
- 05.07.08 13:57 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.07.08 14:02 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.07.08 14:09 Wojciech Bancer
- 05.07.08 14:11 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.07.08 14:25 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.07.08 14:20 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.07.08 14:30 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.07.08 14:41 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.07.08 15:19 otrov
- 05.07.08 15:22 swen
- 05.07.08 15:46 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.07.08 15:48 Wojciech Bancer
- 05.07.08 15:59 Eneuel Leszek Ciszewski
- 05.07.08 16:04 Wwieslaw
- 05.07.08 21:21 swen
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego