    From: "swen" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    <x%tak.96810$zs1.19731@newsfe28.ams2> <g4duvn$17a8$1@opal.icpnet.pl>
    <Plvak.169886$Ek2.68576@newsfe17.ams2> <g4e4m0$1gpq$1@opal.icpnet.pl>
    <g4e7u9$lru$1@inews.gazeta.pl> <g4ebpl$crt$1@news.onet.pl>
    <g4ee36$4sk$2@achot.icm.edu.pl> <g4egbq$uea$1@news.onet.pl>
    <DzOak.226457$M63.162372@newsfe13.ams2>
    <g4j8ue$t8f$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g4jrkd$si1$1@achot.icm.edu.pl>
    <g4knoo$5ab$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g4l96f$evf$1@achot.icm.edu.pl>
    <g4ljk0$d0e$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s1ubk.178606$NN3.148335@newsfe08.ams2>
    <g4ndor$l8e$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Multi -- ZONK!!!
    Date: Sat, 5 Jul 2008 11:32:47 +0100

    Użytkownik "." <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:g4ndor$l8e$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > I wszyscy Ci tłumaczą, że są u nas takie konta. Czytaj ze zrozumieniem.

    Wiec prosze po raz kolejny - wskaz mi bank i konto, gdzie majac zerowe saldo
    przez rok nic nie zaplace?
    Konto, ktore w poniedzialek otworze niewplacajac tam ani zlotowki przez caly
    rok i bank mnie nie skasuje za to konto - jestes w stanie mi takie podac?

    > Zastanów się ponownie - telefoniczne sprawdzenie stanu konta jest darmowe
    > ale płacisz za połączenie telefoniczne - pośrednikowi (i nie piernicz, że
    > masz darmowe minuty).

    Nic na ten temat nie pisalem...

    > Sprawdzasz stan konta w bankomacie obcym - płacisz pośrednikowi.
    > Oczywiście są banki które tą opłatę biorą na siebie a pewnie ją odzyskują
    > w inny sposób.

    Bzdura, bank musi udostepnic sprawdzenie salda za darmo! Niech bank placi
    posrednikowi bankomatu za to.
    Ciekawe, ze w UK moge nawet wydruk salda zrobic w PLATNYCH bankomatach firmy
    trzeciej za darmo!!!
    (w uk korzystanie -wyciaganie kasy- we wszystkich bankomatach nalezacych do
    bankow sa bezplatne poza wyjatkiem prywatnej firmy majacej siec bankomatow,
    tam sie placi, jednak przed dokonaniem wyplaty bankomat informuje ile bedzie
    to kosztowac i czy chcesz kontynuowac, bankoamty te sa przewaznie w pub'ach,
    staciach beznynowych, sklepach czynnych do poznych godzin nocnych).
    Pamietaj, ze ty powierzsz bankowi swoje pieniadze, i chyba kompletnie
    logicznym jest pilonowanie swoich pieniedzy, bank musi to udostepnic
    komp-letnie darmo!!! Czy to trudne do zrozumienia? Czy az tak duzo ludzi w
    Polsce ma skrzywione spojrzenie na soje pieniadze? bank nie jest bogiem i mu
    sie nic nie nalezy! To ty zanosisz do banku kase i to bank MUSI DAC CI
    KONTROLE NAD TWOJA KASA ZA DARMO! To sa podstawy!!!