  • Data: 2007-01-04 14:21:35
    Temat: Re: Multi jak zwykle zrobił wszystko, co mógł ;)
    Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS <r...@x...pl> writes:

    > a jak na złote przeliczysz wyksztalcenie?

    Jak wszystko inne - statystycznie.

    > dla banku liczy sie dochod, lepszym klientem jest kolo po podstawowce,
    > ktory zarabia na umowe o prace 5000 zl (a tacy przeciez sa) niz
    > doktorant lub podobny, ktory oficjalnie ma 1000 zl...

    Problem jest taki, że według banku to doktorant ma oficjalnie NIC.
    A nawet mniej niż nic, bo według banku to jest nikim - ani studentem,
    ani pracownikiem, a newet nie bezrobotnym - nikim.
    Z jakiś przyczyn wymienione przeze mnie wyżej dochody nie są uważane za
    dochody.

    > posredniaki pelne sa osob z wyzszym wyksztalceniem, ktore szukaja
    > pracy i znalezc jej nie moga...

    To o niczym nie świadczy. Pośredniaki są też pełne osób, które kiedyś
    dużo zarabiały, a teraz nie mają nawet minimalnej krajowej (aktualna
    kondycja finansowa nie jest wyznacznikiem przyszłości).

    Statystycznie jednak rzecz ujmując osoby z wyższym wykształceniem
    zarabiają więcej oraz łatwiej znaleźć im pracę (ilu jest procentowo
    bezrobotnych profesorów?).
    I zupełnie nie kumam dlaczego w badaniu zdolności kredytowej na 30 lat
    banki w ogóle nie biorą tego pod uwagę. Założenie, że ktoś przez całe
    życie będzie pracował w firmie X za pensję Y jest kompletnie idiotyczne.

    --
    jimmij