eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] sposob traktowania klientow › Re: [Multi] sposob traktowania klientow
  • Data: 2007-12-29 14:32:21
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fl5ktc$cg8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wiesz co sie w takiej sytuacji robi. Zmienia Bank ;-)

    Gdybym tylko gdzieś znalazł równie dobrą dla mnie ofertę jak WWJ na pewno
    bym to zrobił. Już by mnie dawno w BRE nie było. Ale nie ma. :/ Musiałem się
    wygadać i ponarzekać bo mnie Multilinia rozwaliła, ale żeby od razu bank
    zmieniać to nie. Bo oferta to jedno, a poziom obsługi to drugie, a to
    pierwsze jest dla mnie jak na razie ważniejsze.

    > Swoja droga - patrzyles moze w cennik Multi? Maja tam takie pozycje jak
    > wysylka ekspresowa karty za 25zl - moze warto w to zainwestowac. Potem
    > ewentualnie powalczyc o te 25zl reklamacjami?

    Tylko wiesz, problem polega na tym, że oni wprost sugerują, że ten plastik
    jeszcze nie istnieje i nie wiadomo kiedy zaistnieje. :-)

    > I kolejna pozycja za "poltorej stowki" - Wydanie karty zastepczej".
    > dam ci linka
    > http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/1128875/taryfa_prowizji_i_oplat_3.12_1128875.p
    df
    > strona 33

    Kurcze nie jest napisane w jakim terminie wydają. :-))) Znowu mogę czekać
    kilka tygodni bo są "problemy z produkcją". Myślę że ta opcja jest dobra jak
    sie kartę zgubi albo zniszczy, a jest szybko potrzebna. Ale jesli oni nie
    potrafią zrobić tej karty w normalnym trybie, to moga także nie potrafić jej
    zrobić w tym trybie szczególnym.

    marekz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1