eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] sposob traktowania klientowRe: [Multi] sposob traktowania klientow
  • Data: 2007-12-29 14:24:45
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MarekZ pisze:
    > Nie wiem, na www mam przy tej karcie od ponad miesiąca status "w produkcji".
    > Nie wiem czy istnieje status "wysłana" ale przez analogię do systemu Nordei
    > podejrzewam, że istnieje. Co do dużych opóźnień przesyłek, dla mnie to
    > legenda. Dostaję przesyłki i z banków i nie z banków w takich samych
    > terminach jak w poprzednich miesiącach. To tylko przesyłki z BRE potrafią
    > "iść" tygodniami albo "ginąć" na poczcie. Żenada.

    Nie istnieje. W produkcji bedzie caly czas (do momentu aktywacji).
    Aczkolwiek mi KK mBanku faktycznie zaginela. A i z KK Multi mialem problemy.

    > Co do tej mojej karty, poprzednie wznawiane plastiki dostawałem jeszcze w
    > listopadzie, tak że wina banku jest tutaj bezsprzeczna. A tekst "proszę
    > zadzwonić za kilka dni" rozwalił mnie całkowicie. :-))

    No oczywiscie masz racje. Jeszcze sie nie nauczyles jaka jest jakosc
    obslugi infolini Multi ? :)


    --
    Mithos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1