  • Data: 2007-12-30 20:06:46
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnfnfr53.ea9.proteus@pl-test.org...

    > Kiedy poza samym limitem istotne są dla mnie zniżki, rabaty i dodatkowe
    > funkcjonalności. Kartą Citi mogę zrobić bezpłatne przelewy (dodatkowo
    > premiowane punktami lojalnościowymi), mam sporo zniżek oraz fajne
    > ubezpieczenia.

    Akurat Citi musiałoby pozostac troche poza ta karuzelą, bo do Citi przenieść
    się nie da.

    > W pozostałych bankach nie ma aż tak fajnych warunków, więc ciężko
    > generalnie się jest "przenieść", aczkolwiek przyznaję, że Premium Club
    > Eurobanku (od 1 stycznia) jest dość ciekawą propozycją i pewnie się na
    > nią skuszę (o ile mi dadzą :).

    Przeciez nie piszę żebyś się naprawdę przenosił, tylko żebyś się
    "przenosił", nie zamykając poprzedniej karty. Dodatkowo tę sama karte możesz
    potencjalnie "przenieść" w więcej niż jedno miejsce. Generalnie dopracowanie
    się pożądanego poziomu limitu nie sprawia problemów, chyba że jest on bardzo
    wysoki. Sufit trudny do przebicia pojawia się w okolicach 200k.

    marekz