eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] sposob traktowania klientowRe: [Multi] sposob traktowania klientow
  • Data: 2007-12-30 21:04:33
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 30.12.2007 MarekZ <m...@t...irc.pl> napisał/a:
    >> a nie mozna przez ten czas korzystac z KK - wtedy przelewanie zbedne
    >
    > blad, chodzi mi o dostęp do gotówki oraz o łatwośc pozbycia się gotówki
    > przez jej wplacenie, bez ponoszenia związanych z tym kosztów. Nie twierdzę,
    > że brak tej karty to jakaś wielka tragedia, ale to jednak poważne
    > ograniczenie wygody.
    >
    > W poniedziałek dzwonię na Multilinię i pytam czy bank ma mi coś w tej
    > sytuacji do zaproponowania. Co odpowie Multilinia? - Albo "nie ma" albo
    > "proszę zadzwonić za kilka dni". Ktoś obstawia jakieś inne odpowiedzi? :-)))

    Przyjmą reklamację, którą zgubią. Przynajmniej u mnie tak zawsze jest. :)
    Potem przyjmą reklamację ponownie, odmawiając przyjęcia reklamacji na
    zgubienie reklamacji (regulamin nie pozwala :)
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/
    Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1