eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] sposob traktowania klientowRe: [Multi] sposob traktowania klientow
  • Data: 2007-12-30 18:47:58
    Temat: Re: [Multi] sposob traktowania klientow
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisał w wiadomości
    news:fl8ock$n8p$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > a nie mozna przez ten czas korzystac z KK - wtedy przelewanie zbedne

    blad, chodzi mi o dostęp do gotówki oraz o łatwośc pozbycia się gotówki
    przez jej wplacenie, bez ponoszenia związanych z tym kosztów. Nie twierdzę,
    że brak tej karty to jakaś wielka tragedia, ale to jednak poważne
    ograniczenie wygody.

    W poniedziałek dzwonię na Multilinię i pytam czy bank ma mi coś w tej
    sytuacji do zaproponowania. Co odpowie Multilinia? - Albo "nie ma" albo
    "proszę zadzwonić za kilka dni". Ktoś obstawia jakieś inne odpowiedzi? :-)))

    marekz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1