eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multi] zwrot oplaty za kontoRe: [Multi] zwrot oplaty za konto
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.wp.pl!no
    t-for-mail
    From: Bart <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multi] zwrot oplaty za konto
    Date: Mon, 05 Jan 2009 21:57:41 +0100
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 21
    Sender: b...@o...nat0.sta.nsm.pl
    Message-ID: <gjts86$7uk$1@news.wp.pl>
    References: <gesrbg$951$1@inews.gazeta.pl> <geumpb$88e$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: orunia-151-224-032.nat0.sta.nsm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.wp.pl 1231189062 8148 195.34.211.95 (5 Jan 2009 20:57:42 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 5 Jan 2009 20:57:42 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    In-Reply-To: <geumpb$88e$1@news.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl-PL; rv:1.8.1.19)
    Gecko/20081204 SeaMonkey/1.1.14
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:468563
    [ ukryj nagłówki ]

    Mam taką samą sytuację. Pobrali mi opłatę na przełomie 10/11, do dzisiaj
    nie zwrócili.
    20 listopada złożyłem reklamację, ponoć została podpięta do jakiejś
    grupowej reklamacji. Po miesiącu (tyle niby mieli na jej rozpatrzenie)
    kasa nie wróciła. Zadzwoniłem ponownie żądając zwrotu kasy - w końcu
    brak odpowiedzi w terminie oznacza chyba, że reklamacja jest uznana?
    Moja reklamacja została tym razem indywidualnie przesłana do zespołu
    zajmującego się tą sprawą (podobno) i do dzisiaj nadal ani kasy, ani
    odpowiedzi.
    Proponuję przejrzeć swoje konta, bo może też macie jakieś niezwrócone
    opłaty. 7 zł nie majątek, więc można przeoczyć.

    A swoją drogą, czy ktoś się orientuje, po co Multibank to robi? Skoro
    wiedzą, jakie były wpływy na konto, to w ogóle mogliby opłaty nie
    pobierać. Wygląda więc na to, że jest jakiś cel w tym pobieraniu
    pieniędzy i zwracaniu dzień lub dwa później. Mrożą sobie po coś taką
    kasę? W końcu w skali całego banku to kilka (dziesiąt?) milionów zł.

    pozdrawiam

    Bart

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1