  • Data: 2004-04-22 22:10:05
    Temat: Re: MultiBałagan (?) czy o mnie chodziło z tym s
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in message
    news:4085842b@news.home.net.pl...
    > Za mojej "kadencji" nie było to zbyt wyraźne, ale zapewne masz rację.
    > Z tym, że i w samej bankowości zaszły duże zmiany, oferty zaczynają się
    > robić coraz bardziej podobne - zwłaszcza pod względem dostępu przez zdalne
    > kanały.

    A to fakt. Kiedy handlobank wprowadził dostęp przez net - to było o czym
    dyskutować. Jedyną rozsądną w miarę alternatywą był dostęp do Telepekao24 (i
    wcześniej w PBG chyba). Tamte dyskusje były chyba bardziej akademickie,
    bardziej zażarte, bo było tego mniej (niezły paradoks w suumie). Teraz są
    dyskusje takie czy mBank to syf czy nie :)))
    A może to ja się starzeję ;) i spojrzenie się zmienia? Kto wie... :)

    pzdr
    KK