-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Bogdan B." <b...@h...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: MultiBank - OSTRZEŻENIE przed promocyjnymi płatnościami kartą.
Date: Wed, 25 Feb 2004 17:29:52 +0100
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 30
Message-ID: <c1iils$q6b$1@nemesis.news.tpi.pl>
References: <c1fbbu$8g5$1@nemesis.news.tpi.pl> <c1g45r$cld$1@atlantis.news.tpi.pl>
<c1ho2j$acn$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: pa200.zabrze.sdi.tpnet.pl
X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1077726717 26827 217.97.78.200 (25 Feb 2004 16:31:57
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Feb 2004 16:31:57 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:287814
[ ukryj nagłówki ]Adam Gentler wrote:
>
> Reklamacja dotycząca blokady została uznana przez MultiBank w ciągu
> jednego dnia:
> "Zaistniała sytuacja miała miejsce, gdyż rozliczenie transakcji, które
> dotarło do naszego banku w dniu 24 lutego 2004r. nie usunęło
> automatycznie blokady. Przyczyną tego była niezgodność danych
> zawartych w rozliczeniu z danymi, jakie widniały przy autoryzacji w
> naszym systemie (przede wszystkim chodziło o różnice w dacie
> transakcji oraz kwocie autoryzacji). Winę za powyższe ponosi punkt
> handlowo-usługowy, który przesłał do nas takie dane w rozliczeniu. Na
> podstawie zgodności numerów autoryzacji mogliśmy jednak ręcznie
> usunąć wspomnianą blokadę autoryzacyjną."
> Brawo MultiBank!!! Tak trzymaj!
> Merlin po raz kolejny dał d***.
Nie rozumiem dlaczego oklaskujesz Multibank?
Odpowiedź starrszego inspektora bankowego (tak się pewnie podpisała?)
znaczy, że w pojmowaniu świata przez Multibank nie mieści się przypadek,
gdy zamówiłeś dwie ksiązki i jednej z nich nie da się sprowadzić - sklep
chce od Ciebie zapłatę tylko za drugą. Nie mieści się też sposób
obciążania - z datą wysyłki zakupów a nie z taką autoryzacji czyli złożenia
zamówienia. Mnie zadarzało się czekać na coś miesiąc - to chyba robi już
różnicę przy obciążeniu?
Bo IMHO to właśnie znaczy odpowiedź z Multi którą dostałeś.
pozdrawiam,
Bogdan B.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.02.04 08:31 Adam Gentler
- 26.02.04 19:20 l.e:h
- 27.02.04 11:45 Tomasz Waszczynski
- 24.02.04 17:10 t
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie