eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - OSTRZEŻENIE przed promocyjnymi płatnościami kartą.Re: MultiBank - OSTRZEŻENIE przed promocyjnymi płatnościami kartą.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Bogdan B." <b...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank - OSTRZEŻENIE przed promocyjnymi płatnościami kartą.
    Date: Wed, 25 Feb 2004 17:29:52 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <c1iils$q6b$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <c1fbbu$8g5$1@nemesis.news.tpi.pl> <c1g45r$cld$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c1ho2j$acn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa200.zabrze.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1077726717 26827 217.97.78.200 (25 Feb 2004 16:31:57
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 25 Feb 2004 16:31:57 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:287814
    [ ukryj nagłówki ]

    Adam Gentler wrote:
    >
    > Reklamacja dotycząca blokady została uznana przez MultiBank w ciągu
    > jednego dnia:
    > "Zaistniała sytuacja miała miejsce, gdyż rozliczenie transakcji, które
    > dotarło do naszego banku w dniu 24 lutego 2004r. nie usunęło
    > automatycznie blokady. Przyczyną tego była niezgodność danych
    > zawartych w rozliczeniu z danymi, jakie widniały przy autoryzacji w
    > naszym systemie (przede wszystkim chodziło o różnice w dacie
    > transakcji oraz kwocie autoryzacji). Winę za powyższe ponosi punkt
    > handlowo-usługowy, który przesłał do nas takie dane w rozliczeniu. Na
    > podstawie zgodności numerów autoryzacji mogliśmy jednak ręcznie
    > usunąć wspomnianą blokadę autoryzacyjną."
    > Brawo MultiBank!!! Tak trzymaj!
    > Merlin po raz kolejny dał d***.

    Nie rozumiem dlaczego oklaskujesz Multibank?
    Odpowiedź starrszego inspektora bankowego (tak się pewnie podpisała?)
    znaczy, że w pojmowaniu świata przez Multibank nie mieści się przypadek,
    gdy zamówiłeś dwie ksiązki i jednej z nich nie da się sprowadzić - sklep
    chce od Ciebie zapłatę tylko za drugą. Nie mieści się też sposób
    obciążania - z datą wysyłki zakupów a nie z taką autoryzacji czyli złożenia
    zamówienia. Mnie zadarzało się czekać na coś miesiąc - to chyba robi już
    różnicę przy obciążeniu?
    Bo IMHO to właśnie znaczy odpowiedź z Multi którą dostałeś.

    pozdrawiam,
    Bogdan B.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1