  • Data: 2007-04-12 08:40:48
    Temat: Re: MultiBank każe antydatować umowę?
    Od: "Quental" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Multi tak ma i bardzo lubi papierki, duzo papierkow.

    Jeszcze można znieść, jeśli to są sensowne papierki. Zdziwiłbym się,
    gdyby "na gębę" chcieli dać kilkadziesiąt tysięcy na furę, albo
    kilkaset na mieszkanie. Ale jak się żąda papierów, które nie istnieją?
    To jakbym ja sobie zażyczył wypłacenia np. 6.000 PLN w banknotach 15
    złotowych...
    Myślę, że na analityków powinni przyjmować bardziej odpowiedzialne
    osoby...

    Pozdrowienia,