  • Data: 2007-04-12 13:06:45
    Temat: Re: MultiBank każe antydatować umowę?
    Od: EMKA <e...@n...nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Quental napisał(a):

    > Jeszcze można znieść, jeśli to są sensowne papierki. Zdziwiłbym się,
    > gdyby "na gębę" chcieli dać kilkadziesiąt tysięcy na furę, albo
    > kilkaset na mieszkanie. Ale jak się żąda papierów, które nie istnieją?
    > To jakbym ja sobie zażyczył wypłacenia np. 6.000 PLN w banknotach 15
    > złotowych...
    > Myślę, że na analityków powinni przyjmować bardziej odpowiedzialne
    > osoby...
    >
    > Pozdrowienia,

    Witam!
    Nie zawsze faktura VAT jest równoważna z umową kupna-sprzedaży
    samochodu.

    Jeżeli sprzedającym jest spółka cywilna na na fakturze
    są dane spółki (nazwa,siedziba, NIP).
    Jest to dokument czysto księgowy.

    Niezależnie od tego wymagana jest umowa kupna-sprzedaży
    gdzie sprzedającymi są wspólnicy spółki cywilnej.

    Bynajmniej ja miałem taki przypadek kiedy rejestrowałem
    samochód kupiony od spółki - wydział komunikacji potrzebował
    umowy cywilnej a nie faktury.

    Nie wiem jaką formę działalności prowadzi firma która
    sprzedaje Ci auto - może to ma znaczenie.

    Pozdrawiam
    EMKA

    P.S. Zgodzę się z przedmówcą że Multi lubi dużo różnych
    papierków.