-
Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!at
lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: m...@g...com
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: MultiBank - reklamacja
Date: Wed, 16 Aug 2006 09:30:49 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 38
Message-ID: <ebuhjt$6rs$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <ebrrj0$51c$5@nemesis.news.tpi.pl> <ebtl8k$bpc$1@nemesis.news.tpi.pl>
<ebuetb$auv$2@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: ewg154.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8Bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1155713469 7036 83.20.230.154 (16 Aug 2006 07:31:09
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Aug 2006 07:31:09 +0000 (UTC)
User-Agent: KNode/0.10.4
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:393999
[ ukryj nagłówki ]salvado wrote:
> Użytkownik m...@g...com napisał:
>
>> salvado wrote:
>>
>>
>>>witam,
>>>
>>>proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
>>>czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
>>>udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
>>>nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
>>>jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
>>>nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
>>>oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
>>>powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
>>>karty złożyłem reklamację.
>>
>>
>> Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?.
>>
>>
> tylko wyjaśnienia, dlaczego nie zostałem poinformowany (dowolnym
> kanałem), że "moja" karta nie jest już przy mnie. Przyznam, że trochę
> się zdiwiłem, gdy zgłaszając utratę karty dowiedziałem się, że od kilku
> dni jest ona zastrzeżona.
Wg. mnie składanie na taką okoliczność reklamacji jest bez sensu. Reklamacja
to jest dla mnie zauważenie że coś zrobili nie tak jak zrobili, i w związku
z tym żądanie czegoś konkretnego. W takim wypadku *być może* można powołać
się na te 30 dni do których *być może* są zobowiązani - i jeżeli odpowiedź
na reklamację się przedłuża to *być może* można ją uznać za załatwioną
pozytywnie.
Ale w takim wypadku co miałoby się stać po przekroczeniu tych 30 dni?.
p. m.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie