eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - reklamacjaRe: MultiBank - reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!nemesis.news.tpi.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank - reklamacja
    Date: Wed, 16 Aug 2006 09:30:49 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <ebuhjt$6rs$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <ebrrj0$51c$5@nemesis.news.tpi.pl> <ebtl8k$bpc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ebuetb$auv$2@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: ewg154.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1155713469 7036 83.20.230.154 (16 Aug 2006 07:31:09
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Aug 2006 07:31:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.4
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:393999
    [ ukryj nagłówki ]

    salvado wrote:

    > Użytkownik m...@g...com napisał:
    >
    >> salvado wrote:
    >>
    >>
    >>>witam,
    >>>
    >>>proste pytanko (w archiwum jakoś nic ciekawego nie znalazłem): czy i ew.
    >>>czego można żądać od banku, gdy nie wywiązuje się z regulaminowego czasu
    >>>udzielenia odpowiedzi na reklamację? Swego czasu "straciłem kontrolę"
    >>>nad swą kartą. Zorientowałem się dopiero po 3 dniach, ale na szczęście
    >>>jej znalazcą okazał się uczciwy człowiek i zwrócił ją bankowi. Ale bank
    >>>nie poinformował mnie o tym fakcie, choć chyba powinien. Karta
    >>>oczywiście została z miejsca zastrzeżona przez bank. No i właśnie z
    >>>powodu niepoinformowania mnie przez te kilka dni o fakcie zastrzeżenia
    >>>karty złożyłem reklamację.
    >>
    >>
    >> Ale czego w takiej reklamacji się domagałeś?.
    >>
    >>
    > tylko wyjaśnienia, dlaczego nie zostałem poinformowany (dowolnym
    > kanałem), że "moja" karta nie jest już przy mnie. Przyznam, że trochę
    > się zdiwiłem, gdy zgłaszając utratę karty dowiedziałem się, że od kilku
    > dni jest ona zastrzeżona.

    Wg. mnie składanie na taką okoliczność reklamacji jest bez sensu. Reklamacja
    to jest dla mnie zauważenie że coś zrobili nie tak jak zrobili, i w związku
    z tym żądanie czegoś konkretnego. W takim wypadku *być może* można powołać
    się na te 30 dni do których *być może* są zobowiązani - i jeżeli odpowiedź
    na reklamację się przedłuża to *być może* można ją uznać za załatwioną
    pozytywnie.

    Ale w takim wypadku co miałoby się stać po przekroczeniu tych 30 dni?.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1