eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiBank - schodzi na psy › Re: MultiBank - schodzi na psy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: MultiBank - schodzi na psy
    Date: Mon, 10 May 2010 17:05:01 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 16
    Message-ID: <hs96v2$ab0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hs8ogo$2t76$1@news2.ipartners.pl>
    <2...@r...googlegroups.com>
    <hs900n$3132$1@news2.ipartners.pl> <4be81e6d$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.239.217.30
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1273503522 10592 87.239.217.30 (10 May 2010 14:58:42 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 10 May 2010 14:58:42 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4be81e6d$1@news.home.net.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:526877
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Ranger" <n...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4be81e6d$...@n...home.net.pl...

    > Niestety jak chcesz być zadowolony z obsługi musisz mieć zajebiście dużo
    > kasy, po to żeby ew. groźba odejścia z banku spowodowała zainteresowanie
    > się Tobą.
    > Jeśli jesteś zwykłym szaraczkiem z comiesięczną pensyjką, zapomnij że psa
    > z kulawą noga obejdzie Twoja sprawa.

    Jest to wielka przesada. Obsługa reklamacji normalnych klientów w ING jest
    na wysokim poziomie. Zaznaczam, że mam na myśli obsługę reklamacji, a nie
    kompetencje pracowników pierwszej linii w losowo wybranej placówce, bo z tym
    wszędzie różnie bywa. A Multibank w kwestii jakości obsługi reklamacji, to
    obecnie poziom Sygma Banku itp. W każdym razie nawet na mBank to powinni
    obecnie spoglądać w kierunku do góry i przez lornetkę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1