eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowejRe: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
  • Data: 2010-02-09 22:23:09
    Temat: Re: Multibank - 3.5 miesiaca czekania na rozpatrzenie prostej reklamacji nie finansowej
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 09 Feb 2010 11:00:49 -0800, Rafal M napisał(a):

    > Hej
    >
    > Zna ktos moze jakis sposob na popedzenie Multibanku przy reklamacji
    > natury technicznej (a nie finansowej)? Czekam juz 3,5 miesiaca na
    > rozpatrzenie tej reklamacji.
    >
    > A sytuacja jest dosyc upierdliwa - MultiBank ma blad w swojej bazie
    > kodow pocztowych - po prostu system dopisuje blednie miejscowosci do
    > kodow pocztowych. Efekt: nie dochodza do mnie listy z banku. Niby prosty
    > blad, a MB od 3,5 mies nie moze sobie z tym poradzic.
    >
    > Jest jakis sposob na popedzenie banku? Skarga w KNF? Arbiter bankowy?

    Czytając tak kolejne posty w sprawie reklamacja + Multi odnoszę wrażenie,
    że tam chyba nikt nie rozpatruje reklamacji, tylko automat nadaje nr i co
    miesiąc wysyła, że przepraszamy ale musimy przedłużyć termin ;)

    A to co powyżej to już w ogóle jakieś kuriozum i lekka kpina z klientów.
    Oj sypią się ostatnio owoce BRE sypią - czyżby to jesień średniowiecza? ;)



    --
    xbartx

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1