eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Brak odpowiedzi na reklamacjeRe: [Multibank] Brak odpowiedzi na reklamacje
  • Data: 2009-01-19 19:52:14
    Temat: Re: [Multibank] Brak odpowiedzi na reklamacje
    Od: "Marcin" <u...@u...eu> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:gkitln$gbk$1@opal.icpnet.pl...

    >> Reklamacja została rozpatrzona na korzyść i oczekujesz, że bank będzie
    >> jeszcze do tego pisał uzasadnienie ?
    >>
    >>
    > otrzymałeś kasę w takim razie bank przyznał się do błędu...co z tego, że
    > dostałbyś pismo, że pobranie opłaty spowodowane było np. błędem systemu?

    Tak wlasciwie to nie wiem czy bank przyznal sie do bledu. Jestem
    tego pewien na 99,9%. Ale istnieje mala szansa, ze jest
    jakis haczyk i mi ta oplate pobrali zgodnie z regulaminem.
    A to, ze mi zwrocili oplate nie znaczy, ze mialem racje.
    Znam przypadki, kiedy operator telefoni komorkowej
    w odpowiedzi na reklamacje pisal, ze klient nie ma
    racji, ale ze wzgledu na "dobra wspolprace", "wizerunek"
    i takie tam oplata zostala zwrocona.
    Niekotrzy tez na grupie pisali o reklamacjach w Citi,
    np. dzien po terminie splata karty, reklamacja i bank
    rezygnuje z odsetek chociaz ma do nich prawo.

    >
    > bank nie musi się tłumaczyć

    Wlasnie tego nie wiedzialem. Sadzilem, ze na kazda reklamacje musi
    odpowiedziec. Do tej pory kazda firma taka robila, neizaleznie
    czy przyznawali mi racje czy nie.

    Pozdrawiam,
    Marcin



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1