  • Data: 2009-01-14 08:20:30
    Temat: Re: [Multibank] Brak odpowiedzi na reklamacje
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no właśnie, w Polsce nie musi, myślę, że w cywilizowanym kraju byłoby i
    > pisemko, że im przykro, przepraszają za utrudnienia

    a może bank pisemko wysłał tylko, że nie dotarło? może próbowali się
    dodzwonić?

    jak złożyłem reklamację w Multi to odp. uzyskałem via email, wszystko
    szybko i sprawnie ;-)

    zupełnie inna historia jest w Polbanku - to jakiś dramat, mam tam kk,
    ale zastanawiam się nad rezygnacją z niej, bo w przypadku jakiegoś
    problemu miałbym ogromne kłopoty...nie można się dodzwonić, w placówce
    nic nie wiedzą, bo "reklamacje są w innym systemie" itd...

    --
    pozdrawiam
    RobertS