eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
  • Data: 2004-01-10 13:22:45
    Temat: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
    Od: "Piotr" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w wiadomości
    news:btnc2m$csv$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Tyle razy chwalilem tutaj Multi, a teraz musze przyznac racje tym, ktorzy
    > pisza, ze zmiany nie ida we wlasciwym kierunku.

    czepiasz sie o drobnice !!!

    Ja w oddziale Multibanku w Katowicach samo otwarcie rachunku walutowego
    bez zadnych innych dodatkowych czynnosci zalatwialem 70 minut.
    Multibankowiec w momencie gdy ja wypelnialem dokumety bawil sie
    komorką a gdy potem ja czekalem az on wykona te czynnosci ktore mogl
    zrobic gdy ja wypelnialem swoje dokumenty.

    PiotR