eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo] › Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
  • Data: 2004-01-11 08:12:14
    Temat: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Sebol" <l...@s...pl> napisal w wiadomosci
    news:btqctv$itu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > tez mam dosyc niefajne odczucia z multibankiem przy zalatwianiu karty
    > kredytowej.

    ja juz to pisalem na pbb,
    niewiem kiedy byles w Multi w sprawie KK
    ale IMO maja nie we wszystkim dopracowane procedury do naszych realiow..
    dziwi mnie to tym bardziej ze jest mBank i Multi wiec procedury powinny sie
    w miare pokrywac, a dwa ze powinni sie uczyc na bledncy pracedurach w jednym
    i drugim banku.

    jak ja w zeszlym roku skaldalem w Multi wniosek o KK, a chcialem przeciesc
    KK z innego banku.. to do zlozonego wniosku kazali dolaczyc _wypowiedzenie_
    innej KK, chcieli to jeszcz zanim dostalem odecyzji czy mi przyznaja...
    oczywisice sie nie zgodzilem na to..
    w koncu to poprawili i teraz sklada sie deklaracje ze po otrzymaniu KK w
    Multi
    wypowie sie inna KK.
    co ciekawe mBank w tym czasie nie mial tak bzdurnej procedury

    W ogole mam odczucia ze dzial kredytow Multi, lub ich pracownicy sa lekko
    nie odpowiedzialni.. kilka razy mnie wkurzyli
    np. zlozylem na pismie ze maja mi wydac na pismy opinie o mozliwosci
    zaciagniecia kredytu
    (to takie wymaganie stworzone przez nich, bo mam u nich kredyt mieszkaniowy)
    i zamiast na pismie to zadzwonil przacownik banku przekazujac informacje
    ustnie od analityka..
    a analityk poszedl na urlop i pisma nie przyslali musialem sie upominac
    skladajac reklamacje
    inny przyklad to to ze dzial kredytow posial gdzie moje przeslane z oddzialu
    dokumenty o przeniesienie linii kredytowe.. - to to juz jest skandal, ale za
    to szefowa mojego oddzialy
    pozniej dopilnowala osobisie aby ponownie zlozone dokumenty, byly gotowe
    bardzo szybko i juz bez problemow.

    tak czy inaczej pozytywne jest to ze jednak caly czas modyfikuja procedury
    i raczej idzie to na plus.

    pozdrawiam
    SirmarK