eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!
    news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Sebol <l...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] Ideal (?) siegnal bruku... [dlugie sie zrobilo]
    Date: Sun, 11 Jan 2004 03:36:48 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 44
    Message-ID: <btqctv$itu$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <btnc2m$csv$2@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: zs122.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=us-ascii; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1073788671 19390 80.53.150.122 (11 Jan 2004 02:37:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Jan 2004 02:37:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.4) Gecko/20030624
    Netscape/7.1 (ax)
    X-Accept-Language: en-us, en
    In-Reply-To: <btnc2m$csv$2@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:277244
    [ ukryj nagłówki ]



    Beniowa wrote:

    > Wydaje mi sie, ze w Multi coraz bardziej widac, iz nie radza sobie po prostu
    > z obsluga tak duzej liczby klientow (i rosnacej liczby produktow). Zeby
    > zostac w miare przyzwojcie obsluzonym, trzeba po prostu miec Aquariusa.
    > Zwykly klient (nawet ze stosownymi dochodami) traktowany jest w kazdym innym
    > porzadnym marmurowym banku. Niestety w dalszym ciagu pracownicy Multi
    > przekonani sa o wyjatkowosci banku, w ktorym pracuja. Jak na zakonczenie tej
    > calej przygody powiedzialem MultiPanu, ze wlasnie zostal pobity czasowy
    > rekord obslugiwania mnie jako klienta, ktory nalezy do IX Oddzialu PKO BP,
    > uzyskalem odpowiedz, ze takiej rzeczy jak teraz w Multi to bym w PKO BP
    > pewnie w ogole nie zalatwil.

    tez mam dosyc niefajne odczucia z multibankiem przy zalatwianiu karty
    kredytowej. Otoz po stosownym wypelnieniu formularza w internecie i
    umowienia sie telefonicznie udalem sie do placowki ze wszystkimi
    wymaganymi dokumentami. Nie bylo w ogole ludzi od razu zostalem
    obsluzony i wypelnilem kilka stron umowy laczenie z jakimis IMO
    bzdurnymi informacjami dotyczacymi przekazywania po mojej smierci itp no
    ale dobrze - co kraj to obyczaj. Pracownica ogladala z dziesieciu stron
    kazdy skrawek dokumentow i po skserowaniu oddala. Poinformowala ze za
    okolo miesiac bedzie decyzja. Oczywiscie nikt nie oddzwonil wiec sam
    zadzwonilem - okazalo sie ze decyzja jest wstrzymana od 25 dni bo
    zaswiadczenie jest wydane przez osobe o tym samym nazwisku. Na nic zdaly
    sie wyjasnienia ze nie jest moja wina ze to firma rodzinna. No ale
    dobrze, spytalem co w takim razie mam jeszcze dostarczyc zeby poczuli
    sie lepiej - niestety nie otrzymalem odpowiedzi bo pracownica sama nie
    wiedziala. Ale obiecala ze oddzwoni (do dzis zapomniala).
    Troche mnie drazni ze gdy bylem na mniejscu z dokumentami to nikt nie
    wspomnial ze takie zaswiadczenie nie jest uznawane przez bank bo bym
    sobie glowy nie zawracal. Poza tym rozumiem ze jakbym sam nie zadzwonil
    do multibanku z pytaniem o odpowiedz to do tej pory nikt by nie
    zainteresowal sie ta sprawa.
    W zasadzie i tak mnie to juz nie interesowalo bo w tym czasie dostalem
    juz 3 karty ale fakt jest faktem a przeciez wystarczylo na miejscu
    poprosic do dodatkowe dostarczenie pitu i po sprawie. Jak widac jest to
    zbyt zlozone w niektorych bankach.


    --
    l...@s...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1