eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki<Multibank> Mam wrazenie...Re: <Multibank> Mam wrazenie...
  • Data: 2010-01-07 13:07:23
    Temat: Re: <Multibank> Mam wrazenie...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hi4ljp$2o3b$...@o...icpnet.pl...

    > Jak mojego doradcę gdzieś przeniesli to odezwal się do mnie jakiś inny,
    > ten poprzedni też się odzywa więc nudy nie mam.
    >
    > Podobne jazdy jak Ty z AQ mam z Polbankiem, tam niemoc i brak informacji
    > calkowity.

    Ten mój dotychczasowy doradca był bardzo okej, zresztą świadomie wybierałem
    sobie tę a nie inną osobę. Trudno powiedzieć czy na pożegnanie z bankiem
    pouruchamiał sobie te przeróżne usługi m.in. na moich kartach czy to jakiś
    przypadek. Raczej nie obstawiałbym tu za bardzo zasługi mojego byłego
    doradcy, bo ta karta była wyrabiana w pewnej szczególnej procedurze, którą
    trzeba było dorabiać, bo jej nie było w interfejsie, którym się posługiwał
    doradca i trzeba było do informatyków dzwonić i takie tam, aby pewnba opcja
    się pojawiła jako dostępna. Nie wiem czy od tego w jakiś sposób prowizje
    doradców AQ zależą czy nie.

    Tak czy inaczej tak długi okres rozpatrywania reklamacji jest dla mnie
    szokujący, bo mam porównania choćby z HSBC czy ING lub Raiffeisen. Po prostu
    zaskakujące. Może w banku nie rozumieją na jakiej zasadzie taka karta w
    ogóle istnieje. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1