  • Data: 2010-01-07 13:10:21
    Temat: Re: <Multibank> Mam wrazenie...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hi4ljp$2o3b$...@o...icpnet.pl...

    > Jak mojego doradcę gdzieś przeniesli to odezwal się do mnie jakiś inny,
    > ten poprzedni też się odzywa więc nudy nie mam.
    >
    > Podobne jazdy jak Ty z AQ mam z Polbankiem, tam niemoc i brak informacji
    > calkowity.

    Ten mój dotychczasowy doradca był bardzo okej, zresztą świadomie wybierałem
    sobie tę a nie inną osobę.

    Trudno powiedzieć czy na pożegnanie z bankiem pouruchamiał sobie te
    przeróżne usługi m.in. na moich kartach czy to jakiś przypadek. Nie wiem czy
    od tego w jakiś sposób prowizje doradców AQ zależą czy nie. Raczej nie
    obstawiałbym tu za bardzo zasługi mojego byłego doradcy, bo ta karta była
    wyrabiana w pewnej szczególnej procedurze, którą trzeba było dorabiać, bo
    jej nie było w interfejsie, którym się posługiwał doradca. Trzeba było do
    informatyków dzwonić i takie tam, aby pewna opcja się w interfejsie pojawiła
    jako dostępna.

    Tak czy inaczej tak długi okres rozpatrywania reklamacji jest dla mnie
    szokujący, bo mam porównania choćby z HSBC czy ING lub Raiffeisen. Po prostu
    zaskakujące.