eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz. › Re: Multibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe, od zaraz.
    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - Zmiany w ofercie kont firmowych automatycznie na droższe,
    od zaraz.
    Date: Wed, 04 Jun 2008 11:36:11 +0200

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 czerwiec 2008 11:10
    (autor MarekZ
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <g25m8m$bcm$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Czy my żyjemy w różnych rzeczywistościach? Nie widujesz w obrocie bankotów
    > 200 zł?

    Widać tak.... 200 to wielka rzadkość. Nie są poręczne ani użyteczne, ani
    sensu wielkiego nie mają.....

    > Co do bankomatów, banknoty 200 zł mogą się znaleźć w niektórych
    > bankomatach BZWBK oraz banków spółdzielczych. Nie jestem pewny jak jest w
    > bankomatach Nordei, ale chyba tam jednak nigdy nie było. W Euronetach
    > rzeczywiście same 50 i 100 występują, ale nie uogólniaj tego na ogół
    > bankomatów, bo w innych są i grubsze i drobniejsze.

    Możliwe.

    > Potencjalna pojemność przeciętnego bankomatu to zapewne z pół miliona
    > złotych. Pytanie jaka jest praktyka napełniania.

    Chyba marna, bo co chwilę widzę napis, że dupa... :(

    > Ubawilem się. :-) Pogadajmy jeszcze na ten temat. Czyli uważasz, że tak
    > ogólnie rzecz biorąc polskie państwo nie wyciaga łap po nieswoje, tak? Aha
    > i jeszcze: kto ustala, która forsa jest legalna, a która nielegalna? Czym
    > to się co do zasady różni? :-)

    No przecie prowadzisz księgowość.

    > A zatem gratuluję. Tacy obywatele są solą tej ziemi, a nie takie ropiejące
    > wrzody na zdrowym ciele państwa jak na przykład ja. :-)

    Ano :-P
    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com