    From: Piotrek <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank a wpływy minimalne?
    Date: Wed, 24 Nov 2004 21:19:34 +0100

    Kuba wrote:
    > Witam,
    > juz sie prawie zdecydowałem na założenie konta firmowego w Multibanku.
    > Zastanawia mnie tylko wymóg comiesięcznych wpływów w wysokości 2000 złotych. Jak
    > to wyglada w praktyce? Nie jestem pewien czy od poczatku (pierwsze kilka
    > miesiecy) uda mi sie tyle obrotu zrobić. Co bank robi w sutyacji kiedy pływy są
    > mniejsze od 2000?
    >
    > Pozdrawiam Kuba

    Witam
    Przenosząc się z Citi założyłem konto Ja, gdzie jest wymóg minimalnych
    wpłat chyba 1000zł miesięcznie (rozliczane kwartalnie czyli trzeba raz
    na kwartał wpłacic 3000 i tez bedzie ok). Miałem tam debet po
    przeniesieniu. Następnie dostałem WWJ, i jest to nowe konto. Konta Ja
    nie zamknąłem (zlikwidowalem oczywiscie debet) i służy mi do
    "porzadkowania" pieniędzy. Od kilku miesięcy nie spełniam warunku wpłat
    i nic się nie dzieje. Jednego miesiąca tylko na wyciągu pojawiła się
    opłata za monit za przypomnienie o wpłacie minimalnej, która zostala
    zwrócona kilka pozycji nizej:) Bank sam zauwazyl pomylke i sam ja
    uregulowal, gdyby nie wyciag nie zorientowalbym sie ze cos bylo nie tak.
    Tak wiec jesli nie masz debetu i pamietasz o wplacie pieniedzy na
    oplate za prowadzenie konta (ja mam stale zlecenie na kwote 3zl) nic ci
    nie zrobia.

    Pozdrawiam
    Piotrek