    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank, a zagraniczny adres korespondencyjny
    Date: Thu, 29 Jun 2006 20:39:46 +0200

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Ale nie lubię jak bank mnie robi w konia i zaczyna stosować zapisy z
    > księżyca, o których ja jako klient - nie jestem poinformowany w jednym z
    > obowiązujących mnie dokumentów.
    > O. Coś nowego.
    > "Wszystkich klientów Multibanku obowiązują także wewnętrzne procedury i
    > ustalenia Banku, o których są informowani podczas wizyty w oddziale, bądź
    > kontaktu telefonicznego z Multilinią".
    > To ciekawe. I niby gdzie ja się pisemnie zgodziłem na takie "wewnętrzne
    > procedury"?

    Moment. Ogólnie także nie rozumiem braku możliwości ustawienia adresu
    zagramanicznego, ale chyba się trochę zagalopowałeś. Bank, jak każda
    inna firma, musi mieć jakieś procedury. Chcąc nie chcąc, jako klient,
    jesteś zmuszony się do nich stosować - i robisz to ciągle, mniej lub
    bardziej świadomie. Nie możesz więc mówić, że nie obowiązują Cię ŻADNE
    procedury banku - niemożliwym jest opisanie każdej procedury w
    umowie/regulaminie. Wspomniane procedury mogą dotyczyć kwestii
    banalnych, a mogą także kwestii dość skomplikowanych.

    Mam nadzieję, że zrozumiałeś przesłanie. ;-)