eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank, a zagraniczny adres korespondencyjnyRe: Multibank, a zagraniczny adres korespondencyjny
  • Data: 2006-07-01 18:30:04
    Temat: Re: Multibank, a zagraniczny adres korespondencyjny
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> wrote in message
    news:e816ph$ouf$1@news.elsat.net.pl...
    >
    > Moment. Ogólnie także nie rozumiem braku możliwości ustawienia adresu
    > zagramanicznego, ale chyba się trochę zagalopowałeś. Bank, jak każda
    > inna firma, musi mieć jakieś procedury. Chcąc nie chcąc, jako klient,
    > jesteś zmuszony się do nich stosować - i robisz to ciągle, mniej lub
    > bardziej świadomie. Nie możesz więc mówić, że nie obowiązują Cię ŻADNE
    > procedury banku - niemożliwym jest opisanie każdej procedury w
    > umowie/regulaminie. Wspomniane procedury mogą dotyczyć kwestii
    > banalnych, a mogą także kwestii dość skomplikowanych.
    >

    Wewnetrzne procedury obowiazuja wylacznie pracownikow banku. Pracownicy
    banku musza postepowac zgodnie z procedurami i nie musza o nich informowac
    klienta. Relacje miedzy klientem a bankiem opieraja sie na umowie i
    powszechnych przepisach prawa. Jesli procedury sa niezgodne np. z umowa,
    klient ma prawo zarzadac wykonania umowy. Oczywiscie trzeba wykazac, ze
    druga strona odmawiajac wykonania dyspozycji lamie umowe.
    BTW informowanie klienta, ze cos jest zawarte w wewnetrznych aktach
    normatywnych uwazam za brak profesjonalizmu. W tym wypadku wystarczylo
    powiedziec, ze rachunek jest prowadzony dla rezydenta, czyli osoby
    zamieszkalej na terenie Polski i w zwiazku z tym bank nie ma uslugi
    wysylania wyciagow na adres zagraniczny.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1