eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank - czy tylko ten typ tak ma?Re: Multibank - czy tylko ten typ tak ma?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - czy tylko ten typ tak ma?
    Date: Tue, 15 May 2007 06:26:30 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 38
    Message-ID: <f2bcr9$dql$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <f2ag91$f9o$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <6a8f5$4648e68a$540ad935$824@news.chello.pl>
    NNTP-Posting-Host: anb38.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1179203241 14165 83.17.83.38 (15 May 2007 04:27:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 May 2007 04:27:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    In-Reply-To: <6a8f5$4648e68a$540ad935$824@news.chello.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:415134
    [ ukryj nagłówki ]

    MK wrote:
    > A co maja zrobic? Zatanczyc? Zaspiewac?

    Dowiedzieć się. Przecież napisałem :-)

    > A czemu mieliby to robic? IMHO nie lezy to w kompetencjach banku
    > beneficjenta.

    Przy przelewie typu SHA?! No to kto ma wiedzieć o kosztach leżących po
    mojej stronie? Przecież nie bank mojego klienta. Ostatecznie co im do tego?

    > A skad maja wiedziec jaka byla kwota zlecona? Odpisza, ze do nich
    > wplynela taka kwota i taka przekawali. Nie widze nic oczywistego w
    > zlozeniu reklamacji, normalne byloby gdyby reklamacja poszla do nadawcy,
    > a ten skierowal pytanie do swojego banku.

    Ta informacja akurat jest w szczegółach przelewu. Dokładnie też wiadomo
    jaka kwota przyszła na konto. Tak więc sprawą oczywistą jest rozliczenie
    przez bank brakującej kwoty. W najgorszym przypadku mogą napisać, że
    zgubili albo wydali na cukierki. Albo cokolwiek, ale że nie wiedzą?
    Sorry! To niech się dowiedzą!

    A teksty konsultantki na party-line, że brakująca kwota to - cytuję -
    "prawdopodobnie" koszty banku zagranicznego to mówiąc szczerze mało mnie
    satysfakcjonuje. Przecież dzwonię do banku a nie do wróżki.

    > Skoro banki nie mowia prawdy, to proponuje zrezygnowac z ich uslug i
    > skorzystac z mozliwosci nadania listu wartosciowego na poczcie.

    A nie lepiej zdyscyplinować? Ostatecznie to ja im płacę za prowadzenie
    rachunku i operacje na nim a nie one mnie (konto firmowe).

    Tak więc dla mnie jest logiczne, że należy w sposób rzetelnie rozliczyć
    powierzone pieniądze.

    Czyżbym się mylił? ;-)

    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1