    From: Human Being <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank dostaje czerwoną kartkę.
    Date: 8 Apr 2004 10:30:55 GMT
    Sender: p...@p...onet.pl@zp242.internetdsl.tpnet.pl

    Adam Gentler wrote:

    > Rachunek nigdy nie był zasilany przelewami z tytułem "wynagrodzenie", bo
    > jest to mój drugi, "awaryjny" rachunek bankowy, taki na drobne wydatki.
    > Nigdzie nie było zapisu o zasilaniu rachunku z tytułu wynagrodzenia, a zatem
    > MultiBank dostaje ode mnie czerwoną kartkę.
    >
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów zetknął się z podobną sytuacją w innych
    > bankach?

    Ciekawe jak będzie w moim przypadku, mam dwa konta Business Class i
    rzeczone Multikonto Ja. Na firmowe wpływy są dwa razy większe od
    zadeklarowanych ale na osobiste są mniejsze, nieregularne, za to
    środki leżą tam znacznie dłużej;-) Zobaczę za jakiś czas jak będę
    chciał otrzymać VC.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

    2004-04-08 | 12:15