eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank i Mbank ANULOWALI WSZYSTKIE transakcje z 15 styczniaRe: Multibank i Mbank ANULOWALI WSZYSTKIE transakcje z 15 stycznia
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Z" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank i Mbank ANULOWALI WSZYSTKIE transakcje z 15 stycznia
    Date: Thu, 17 Jan 2008 13:15:39 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <fmngtl$tgs$1@news.onet.pl>
    References: <fmna5b$5os$1@news.onet.pl> <2...@c...fuw.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: dhcp-p-09.etf.bg.ac.yu
    X-Trace: news.onet.pl 1200572149 30236 147.91.12.47 (17 Jan 2008 12:15:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Jan 2008 12:15:49 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.3790.4133
    X-Sender: nGRrwOE2epoZT9OROpJN9tnWMpPBX14X
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.3790.3959
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:435210
    [ ukryj nagłówki ]

    "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> wrote in message
    news:2nwsq8pth1.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl...
    > Jan Strybyszewski <g...@...pl> writes:
    >
    >> Przed chwila powiedzial rzecznik Multibanku.
    >>
    >> Wyksiegowali wszystko o 20:30 wczoraj z kont.
    >> jak leci, nie dostali z VISA poprawnych danych poki co.
    >
    > Ciekawe, ile stracili na tym, że nie zrobili tego 36 godzin wcześniej.
    >
    Oby tyle, ze nastepnym razem jesli jakiemukolwiek bankowi zdazy sie taki
    numer to nie dosc, ze natychmiast naprawi to jeszcze ekspresowo wykupi
    usluge obdzwaniania nagrana zapowiedzia wszystkich klientow z informacja
    uspokajajaca, zeby sie nie denerowwali dziwnymi pozycjami w historii
    rachunku.

    Ehh rozmarzylem sie.. a na powaznie to sa jednak dobre strony wychowawczej
    roli amerykanskiego systemu prawnego, gdzie za taki numer kazdy klient
    dostalby po 10x omylkowo potracona kwota za straty moralne ;)
    Po takim procesie wszystkie w kraju by zrobily audyt swoich systemow w celu
    zapobiezenia takim sytuacja.

    pozdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1