-
Data: 2010-03-15 16:30:56
Temat: Re: Multibank już brak mi słów :)
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:hl3hf1$3gm$...@s...cyf-kr.edu.pl...
> Moja 4-miesięczna reklamacja nadal nierozpatrzona a tu znowu kwiatek -
> błędnie naliczone odsetki na karcie kredytowej VAQ. Konieczna kolejna
> reklamacja. Poddaję się. Za miesiąc zamykam tę kartę kompletnie. O ile da
> się to w Multi zrobić przy dwóch otwartych reklamacjach jej dotyczących...
Reklamacje dalej nierozpatrzone. Dziś tylko przyszedł kolejny e-mail, że
przepraszają, iż to tak długo trwa. Dwie banalne reklamacje.
Arogancja banku jest naprawdę porażająca. Piszę e-mail, że chcę odpowiedzi
na piśmie - jakiejkolwiek odpowiedzi, bo chcę mieć z czym iść przed Bankowy
Arbitraż Konsumencki. Jedyna odpowiedź jest taka, że zostanie to dopisane do
reklamacji. Dzwonię z tym samym oczekiwaniem - bardzo miłe konsultantki
dziwią się niepomiernie, że reklamacja jest rozpatrywana już prawie 150 dni,
mówią, że powiadomią przełożonego oraz że dołączą informację, że chcę
jakiejkolwiek odpowiedzi na piśmie od banku. Efekt rzecz jasna zerowy.
"Karę finansową" to ja sobie sam na banku wyegzekwuję, ale jakie mogą być
pomysły na dostatecznie dydaktyczną "karę porządkową". To są drobne
reklamacje, w sumie na nieco ponad 100 zł, ale przecież równie dobrze
mogłoby to dotyczyć wysokich kwot. Do arbitrażu albo przed sąd czy nawet do
artykułu w jakimś brukowcu nie mam jak na razie zbyt wielu materiałów. Nie
mam też nastroju do chodzenia do oddziału i wykłócania się. Dziś tylko złożę
kolejną reklamację (w kolejnym okresie rozliczeniowym nadal odsetki na KK
zostały naliczone wg błędnej stopy procentowej). Prawdopodobnie kolejnym
działaniem jakie powinienem podjąć jest jednak złożenie pisma w oddziale i
uzyskanie potwierdzenia jego odbioru. Czy są może jakieś ciekawsze pomysły?
Przypominam, że to wszystko odbywa się w ramach oferty Aquarius oraz
ostrzegam wszystkich przed poziomem obsługi w tym banku.
Następne wpisy z tego wątku
- 15.03.10 17:32 Rafal M
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...