eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank już brak mi słów :)Re: Multibank już brak mi słów :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank już brak mi słów :)
    Date: Mon, 15 Mar 2010 17:30:56 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 32
    Message-ID: <hnln4v$bnj$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hl3hf1$3gm$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87.239.217.30
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1268670431 12019 87.239.217.30 (15 Mar 2010 16:27:11 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Mar 2010 16:27:11 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hl3hf1$3gm$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-EsetScannerBuild: 6758
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:522174
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hl3hf1$3gm$...@s...cyf-kr.edu.pl...
    > Moja 4-miesięczna reklamacja nadal nierozpatrzona a tu znowu kwiatek -
    > błędnie naliczone odsetki na karcie kredytowej VAQ. Konieczna kolejna
    > reklamacja. Poddaję się. Za miesiąc zamykam tę kartę kompletnie. O ile da
    > się to w Multi zrobić przy dwóch otwartych reklamacjach jej dotyczących...

    Reklamacje dalej nierozpatrzone. Dziś tylko przyszedł kolejny e-mail, że
    przepraszają, iż to tak długo trwa. Dwie banalne reklamacje.

    Arogancja banku jest naprawdę porażająca. Piszę e-mail, że chcę odpowiedzi
    na piśmie - jakiejkolwiek odpowiedzi, bo chcę mieć z czym iść przed Bankowy
    Arbitraż Konsumencki. Jedyna odpowiedź jest taka, że zostanie to dopisane do
    reklamacji. Dzwonię z tym samym oczekiwaniem - bardzo miłe konsultantki
    dziwią się niepomiernie, że reklamacja jest rozpatrywana już prawie 150 dni,
    mówią, że powiadomią przełożonego oraz że dołączą informację, że chcę
    jakiejkolwiek odpowiedzi na piśmie od banku. Efekt rzecz jasna zerowy.

    "Karę finansową" to ja sobie sam na banku wyegzekwuję, ale jakie mogą być
    pomysły na dostatecznie dydaktyczną "karę porządkową". To są drobne
    reklamacje, w sumie na nieco ponad 100 zł, ale przecież równie dobrze
    mogłoby to dotyczyć wysokich kwot. Do arbitrażu albo przed sąd czy nawet do
    artykułu w jakimś brukowcu nie mam jak na razie zbyt wielu materiałów. Nie
    mam też nastroju do chodzenia do oddziału i wykłócania się. Dziś tylko złożę
    kolejną reklamację (w kolejnym okresie rozliczeniowym nadal odsetki na KK
    zostały naliczone wg błędnej stopy procentowej). Prawdopodobnie kolejnym
    działaniem jakie powinienem podjąć jest jednak złożenie pisma w oddziale i
    uzyskanie potwierdzenia jego odbioru. Czy są może jakieś ciekawsze pomysły?

    Przypominam, że to wszystko odbywa się w ramach oferty Aquarius oraz
    ostrzegam wszystkich przed poziomem obsługi w tym banku.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1