eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] nie ma w planach tej uslugi :(Re: [Multibank] nie ma w planach tej uslugi :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] nie ma w planach tej uslugi :(
    Date: Sun, 27 Mar 2005 16:00:01 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 25
    Message-ID: <d26e7h$6ol$1@inews.gazeta.pl>
    References: <d26dfl$4i9$1@inews.gazeta.pl>
    <bua8wzbm47vx$.1t7cepbzcaqbl$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: yh182.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1111931953 6933 80.55.241.182 (27 Mar 2005 13:59:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 Mar 2005 13:59:13 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <bua8wzbm47vx$.1t7cepbzcaqbl$.dlg@40tude.net>
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-User: bartolpartol
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; pl-PL; rv:1.7.5) Gecko/20041217
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:341703
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:
    >>
    >>jakis czas temu byla tu dyskusja nad wprowadzeniem i potencjalnym
    >>zainteresowaniem usluga powiadamiania o kazdej zmianie salda na rachunku
    >>przez SMS (cos na wzor Inteligo). Ostatnio bylem w oddziale i
    >>rozmawialem na ten temat z doradca Klubu Aquariusa. Mowil, ze faktycznie
    >>pojawialy sie takie sugestie ze strony klientow, ale jednak zostala
    >>podjeta decyzja o niewprowadzaniu takiej uslugi ze wzgledu na niskie
    >>przewidywane nia zainetresowanie :( Moze za malo osob zglosilo
    >>sugestie... szkoda, ze nie chca uruchomic takiej uslugi - dla mnie
    >>bylaby to swietna sprawa.
    >
    > Dokładnie. Też czekam na coś takiego a więc "mailery w dłoń" i pisać do
    > nich ;)

    Zapomnij. Oni wiedza lepiej. Poza tym to bardzo ciekawe podejscie do
    innowacyjnosci: male zainteresowanie klientow. Do glowy im nie przyszlo,
    ze to bank moze klientow nowa usluga zainteresowac. Tym bardziej, ze
    jest to IMHO czysta kasa dla banku, przy obecnych kosztach SMSow dla
    klientow.

    Inteligo z ryczaltem jest tutaj chwalebnym i godnym nasladowania wyjatkiem.

    Tia,
    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1