eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie kontaRe: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
  • Date: Sun, 11 Jan 2009 18:02:02 +0100
    From: Michał Bartos <U...@p...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    References: <gkaum1$ear$1@news.wp.pl> <gkb42a$8j0$3@inews.gazeta.pl>
    <gkch8a$cap$1@news.wp.pl> <gkd1d0$hrb$1@inews.gazeta.pl>
    <gkd7u5$r12$1@news.wp.pl>
    In-Reply-To: <gkd7u5$r12$1@news.wp.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 212.76.56.105
    Message-ID: <496a260e$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1231693326 212.76.56.105 (11 Jan 2009 18:02:06 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 17
    X-Authenticated-User: m...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:469446
    [ ukryj nagłówki ]

    Bart wrote:
    > Wygląda na to, że trzeba na papierze zgłosić, bo w Multibanku
    > telefoniczne reklamacje są rejestrowane, ale nikt ich nie rozpatruje.
    > Złożyłbym pisemną, ale nie chce mi się specjalnie po to iść do banku.
    > Złożę przy okazji :)
    >
    > Bartek

    A czy przypadkiem nie jest tak, ze jesli reklamacja zostanie
    zarejestrowana, to firma musi ja rozpatrzyc w ciagu 14 dni, a jesli tego
    nie zrobi, to reklamacja automatycznie wg prawa jest uznana za
    rozpatrzona pozytywnie?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Bartos

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1