eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie kontaRe: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
  • Data: 2009-01-11 19:43:01
    Temat: Re: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Michał Bartos" 496a260e$...@n...home.net.pl

    > A czy przypadkiem nie jest tak, ze jesli reklamacja zostanie zarejestrowana, to
    firma musi ja rozpatrzyc w ciagu 14 dni, a jesli
    > tego nie zrobi, to reklamacja automatycznie wg prawa jest uznana za rozpatrzona
    pozytywnie?

    Jeśli powołujesz się na jakieś prawo, to powiedz, gdzie to prawo jest ,,ogłoszone''.
    I aby było jasne -- nie bronie Multi, a jedynie zauważam, że powoływanie się na
    prawo jest dopiero wówczas skuteczne (może być skuteczne) gdy znamy prawo, na
    które się powołujemy.

    Mnie po prostu nie chce się babrać w łajnie i myślę, że bankierzy modlą się
    o to, aby ludzie nie reklamowali tego rodzaju spraw, że tak to delikatnie ujmę.

    Ostatecznie mogę zareklamować swoje 2 złote (sprzed paru lat, więc raczej czasu
    wiele nie mam) i 3.5 sprzed paru miesięcy.

    -=-

    Inna sprawa, że gdy BZ WBK rozpatrywał reklamacje, uznawałem ów bank za dobry,
    aż w pewnym momencie bank skasował mi 38 złotych. Trochę jak w ruletce: Gdy
    klient zareklamuje, należy reklamację rozpatrzyć i chwilę po tym zabrać mu
    dwakroć więcej, prosząc o reklamację, która w razie czego zostanie oczywiście
    rozpatrzona pozytywnie (mam na to obietnicę bankierki) a następnie zostanie
    dopełniona ;) skasowaniem stosowniejszym -- niejako milcząco bank powie swemu
    szanownemu ;) klientowi: ,,odechce się ci, ty patałachu jeden, ;) pisania
    reklamacji''. :)

    -=-

    Tak czy siak wcześniej czy później klient (szanowny lub nie) zauważy, że po prostu
    łajnem nie należy się bawić. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'