eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie kontaRe: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    Date: Sun, 11 Jan 2009 20:43:01 +0100
    Organization: Aleuania-Pueruania-Azalandia :)
    Lines: 38
    Message-ID: <gkds85$mn1$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gkaum1$ear$1@news.wp.pl> <gkb42a$8j0$3@inews.gazeta.pl>
    <gkch8a$cap$1@news.wp.pl> <gkd1d0$hrb$1@inews.gazeta.pl>
    <gkd7u5$r12$1@news.wp.pl> <496a260e$1@news.home.net.pl>
    Reply-To: "Eneuel Leszek Ciszewski" <e...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: csknet-84-234-46-83.csk.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1231713349 23265 84.234.46.83 (11 Jan 2009 22:35:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 11 Jan 2009 22:35:49 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-User: eneuell
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:469479
    [ ukryj nagłówki ]


    "Michał Bartos" 496a260e$...@n...home.net.pl

    > A czy przypadkiem nie jest tak, ze jesli reklamacja zostanie zarejestrowana, to
    firma musi ja rozpatrzyc w ciagu 14 dni, a jesli
    > tego nie zrobi, to reklamacja automatycznie wg prawa jest uznana za rozpatrzona
    pozytywnie?

    Jeśli powołujesz się na jakieś prawo, to powiedz, gdzie to prawo jest ,,ogłoszone''.
    I aby było jasne -- nie bronie Multi, a jedynie zauważam, że powoływanie się na
    prawo jest dopiero wówczas skuteczne (może być skuteczne) gdy znamy prawo, na
    które się powołujemy.

    Mnie po prostu nie chce się babrać w łajnie i myślę, że bankierzy modlą się
    o to, aby ludzie nie reklamowali tego rodzaju spraw, że tak to delikatnie ujmę.

    Ostatecznie mogę zareklamować swoje 2 złote (sprzed paru lat, więc raczej czasu
    wiele nie mam) i 3.5 sprzed paru miesięcy.

    -=-

    Inna sprawa, że gdy BZ WBK rozpatrywał reklamacje, uznawałem ów bank za dobry,
    aż w pewnym momencie bank skasował mi 38 złotych. Trochę jak w ruletce: Gdy
    klient zareklamuje, należy reklamację rozpatrzyć i chwilę po tym zabrać mu
    dwakroć więcej, prosząc o reklamację, która w razie czego zostanie oczywiście
    rozpatrzona pozytywnie (mam na to obietnicę bankierki) a następnie zostanie
    dopełniona ;) skasowaniem stosowniejszym -- niejako milcząco bank powie swemu
    szanownemu ;) klientowi: ,,odechce się ci, ty patałachu jeden, ;) pisania
    reklamacji''. :)

    -=-

    Tak czy siak wcześniej czy później klient (szanowny lub nie) zauważy, że po prostu
    łajnem nie należy się bawić. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1