  • Data: 2008-08-14 11:15:24
    Temat: Re: Multibank po zmianach
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mnemotechnik pisze:
    > Co rozumiesz przez 'szybki przelew'? MultiTransfer?

    jeśli wspomniałeś już MultiTransfer to po niedawnych zmianach (nie tych
    ostatnich, ale wczesniejszych), MultiTransfer przestał funkcjonować
    prawidłowo - ja przykładowo nie moge wykonać płatności w internecie z
    konta firmowego (nie pokazuje się na liście rachunków z których można
    wykonać płatność). Dowiedziałem się tylko tyle że przestało to działać
    po zmianach taryf.