  • Data: 2008-08-15 13:26:39
    Temat: Re: Multibank po zmianach
    Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sie, 12:48, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Nie. Loguję się do konta i na pierwszej stronie mam link 'szybki przelew'
    > klik i już zlecam przelew.

    No tak - w Multi musisz zrobić aż 2 kliknięcia, by zrobić przelew
    (klikasz nr rachunku > klikasz w "przelewy" i już)

    > W Nordea tak samo klik i już działam. Poza tym
    > Citi i Nordea ma coś takiego jak przelew zbiorczy o co też w Multi się
    > upominałem, ale z mizernymi efektami :/

    Zgłoś to jako "sugestię" na k...@m...pl z opisem jak to ma
    działać. Wbrew opiniom takie sugestie brane są pod uwagę, ale musisz
    uzbroić się w cierpliwość - każda zmiana wymaga mnóstwa pracy,
    pieniędzy, testów i biznesowego uzasadnienia. Bo jeśli się okaże, że
    wdrożenie będzie kosztować XXX zł, a zapotrzebowanie na tę usługę jest
    znikome to po co ją wprowadzać?