  • Data: 2009-05-20 13:15:07
    Temat: Re: Multibank - podwyzka oplat za karte debetowa
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cel jest jednoznaczny - jest praktycznie jedno sensowne konto, ktore jest
    > darmowe przy 500pln operacji na karcie (co pewnie wynika z zysku banku na
    > operacjach i wyrownuje koszt utrzymania konta) - za cala reszte trzeba
    > teraz
    > sporo zaplacic, chociazby samym trzymaniem tam gotowki ;). Wg mnie -
    > wszystko
    > zmierza do "wygaszenia popytu" na multibank - wiekszosc klientow
    > unikajacych
    > oplat i tak wyladuje w mbanku. Wizja malego banku dla klientow
    > "bogatszych"
> [...]

    Zawsze sa inne banki, a teraz praktycznie konto AQ w wersji podstawowej przy
    wplywach 8tys. jest calkowicie darmowe bo nie wprowadzili oplaty za karte.
    Ciekawy jestem, kiedy zmienia zasady, ze wplywy zwalniaja z oplaty za konto,
    bo jezeli ktos ma troche oszczednosci w innym banku a
    wynagrodzenie/emeryture <8tys. to bez problemu mozna robic te wplywy.
    Przetestowalem to przelewajac kase z Eurobanku do Multi I-sesja i z powrotem
    do Eurobanku III-sesja- wplywy robie i Multi nie obraca tymi wplywami nawet
    jeden dzien. Zastanawia mnie tylko co oni z tego maja, ale na razie
    rozwiazanie jest korzystne dla klienta.