  • Data: 2009-05-20 14:24:20
    Temat: Re: Multibank - podwyzka oplat za karte debetowa
    Od: luc <b...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Maj, 15:15, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Zawsze sa inne banki, a teraz praktycznie konto AQ w wersji podstawowej przy
    > wplywach 8tys. jest calkowicie darmowe bo nie wprowadzili oplaty za karte.
    > Ciekawy jestem, kiedy zmienia zasady, ze wplywy zwalniaja z oplaty za konto,
    > bo jezeli ktos ma troche oszczednosci w innym banku a
    > wynagrodzenie/emeryture <8tys. to bez problemu mozna robic te wplywy.
    > Przetestowalem to przelewajac kase z Eurobanku do Multi I-sesja i z powrotem
    > do Eurobanku III-sesja- wplywy robie i Multi nie obraca tymi wplywami nawet
    > jeden dzien. Zastanawia mnie tylko co oni z tego maja, ale na razie
> [...]

    Zostałem 'ożeniony' z AQ przez kredyt hipoteczny i też robię podobne
    wygibasy co m-c... Chyba trzeba będzie przekształcić AQ na coś
    najprostszego z oferty Multi. Tylko 'horera' mam do tego AQ czarna
    Visę, z której jednak się korzysta.
    A jak na razie odnowienie karty darmowe za 10 transakcji miesięcznie.
    Więc wątpliwej jakości prestiż (strasznie się ściera, już złota rybka
    mbanku lepiej znosiła eksploatację) jeszcze zostanie w portfelu...

    pzdrwm
    luc