  • Data: 2003-05-30 22:51:15
    Temat: Re: Multibank - prosba o opinie userow
    Od: e...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Multibank jest naprawde fajny w zakresie tego, co sie tam odbywa bez
    > udialu ludzi.

    czyli w sytuacjach standardowych, tak jak pisalem. wtedy w ogole na ogol lepiej
    sprawdzaja sie automaty, nie ludzie (i stad pewnie m.in. popularnosc wszystkich
    tych "wirtualnych"...)

    > troche komplikuja. I z tym da sie zyc, ale trzeba najpierw dowiedziec
    > sie (np z serwisu www, o ile informacje tam sa aktualne) jak bank
    > powinien sie zachowac, a potem pracownikowi Multilinii wytlumaczyc,

    po czym wystapic o zatrudnienie na stanowisku kierowniczym. a przynajmniej o
    wyplate przyslugujacego wynagrodznia ;-))

    rzeczywiscie, to czesto najlepsza metoda i nie tylko w multi. tylko czy tak
    zawsze bedzie i powinno byc???

    > banku. Niestety te kontakty ktore mialem nalezy raczej uznac za
    > niesatysfakcjonujace.

    o to mniej wiecej mi chodzilo, dzieki