  • Data: 2003-05-30 21:08:51
    Temat: Re: Multibank - prosba o opinie userow
    Od: 7/12 <v...@n...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

    e...@p...onet.pl wrote:
    > Mam prosbe: jako ze zamierzam wyniesc sie z ING rozwazam aktualnie Multibank.
    > Czy ktos z doswiadczdenia moglby strescic wady i zalety?
    > Z tego co sie zorientowalem po ich stronie i po grupie mam odczucia
    > abmiwalentne. Z jednej strony dobra technologia (choc irytuje mnie slabe
    > zabezpeicznie kanalu telefonicznego i karta kodow rodem z mbanku), z drugiej -
    > jak czesto pojawiaja sie posty - jest tam chyba niezby balagan i niekomptencja
    > (a na to jestm uczulony, bo msci sie do kwadratu w wypadku jakichs
    > rzeczywistych problemow). Wiec jak: warto czy nie warto?
> [...]
    Multibank jest naprawde fajny w zakresie tego, co sie tam odbywa bez
    udialu ludzi. Z udzialem ludzi (tych z Multilinii) niektore sprawy sie
    troche komplikuja. I z tym da sie zyc, ale trzeba najpierw dowiedziec
    sie (np z serwisu www, o ile informacje tam sa aktualne) jak bank
    powinien sie zachowac, a potem pracownikowi Multilinii wytlumaczyc, ze
    nie ma racji. Zazwyczaj ma kogo zapytac poza antena i wtedy niemozliwe
    staje sie mozliwe. Trwa tylko troche dluzej i zasadniczo dziwnie
    wyglada, ze to klient ma mowic osobie, ktora go obsluguje jak pracuje
    ten bank.
    Poza Multilinia w poszczegolnych dzialach banku pracuja chyba osoby z
    wiekszym doswiadczeniem. Z kontaktow z biurem kredytow mam pozytywne
    wrazenia.
    Z placowkami nie mialem wiele kontaktu i uwazam to raczej za zalete
    banku. Niestety te kontakty ktore mialem nalezy raczej uznac za
    niesatysfakcjonujace.

    --

    7/12