    From: "Jarek" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank - przelew w Euro
    Date: Sun, 7 May 2006 11:18:06 +0200

    W multibanku możesz mieć również konto dewizowe ( w euro).
    Sprawdź jak mają kurs wymiany w porównaniu z NBP. Prawdopodobnie kurs jest
    gorszy niż NBP i jeżeli Twój pracodawca jest gotów policzyć Ci wg kursu
    bankowego to ok.
    Możesz ew. otrzymać euro na konto dewizowe i potem sam je sprzedać (np. poa
    bankiem)
    Pzdr.
    Jarek