eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank totalny absurd :-/Re: Multibank totalny absurd :-/ (bzdura !)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!80.55.82.106!poznan.rmf.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-fo
    r-mail
    From: "janke" <j...@p...onet.peel>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank totalny absurd :-/ (bzdura !)
    Date: Fri, 12 Mar 2004 20:39:16 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 34
    Sender: j...@p...onet.pl@c76-253.icpnet.pl
    Message-ID: <c2t3l3$990$1@news.onet.pl>
    References: <2...@n...onet.pl>
    <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c76-253.icpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1079120355 9504 62.21.76.253 (12 Mar 2004 19:39:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 12 Mar 2004 19:39:15 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:290334
    [ ukryj nagłówki ]

    > Osobiscie nie zgodze sie z ani jednym zdaniem w wypowiedzi kolezanki,
    autorki
    > poczatkowego postu.
    > Juz od dluzszego czasu jestem klientem Multibanku i rowniez oddzialu w
    Gorzowie
    > Wielkopolskim. Zawsze spotykalem i spotykam sie tam z kompetentna
    obsluga
    > kleintow. Sluza oni rada, sa mili i sympatyczni a co najwazniejsze,
    znaja sie
    > na tym co wykonuja. MIalem rowniez okazje poznac osobiscie p. Jarka,
    dyrektora
    > tego oddzialu. Wszystkie formalnosci, ktore byly konieczne do obslugi
    mojego
    > konta, dokonywal on wlasnie. Przy skladaniu wniosku o karte kredytowa,
    > towarzyszyl Pan Krzysztof. On rowniez podpisywal moj wniosek. Wlasciwie
    obaj.
    > Pelna kultura. O statusie mojego wniosku zostalem poinformowany
    telefonicznie,
    > wlasnie nie z centrali a z oddzialu osobiscie przez Pana Jarka. Obiecal
    i
    > dotrzzymal slowa. Bylem tym faktem milo zaskoczony.
    > Nie powiem, abym wplacal na moje konto miliony PLN, czy tez byl kims z
    rodziny
    > pracownikow. Nie, nie , nie.... jestem normalnym, szarym klientem, a
    poziom
    > uslug, ich jakosc jest naprawde na piatke.

    a język masz brązowy? taka wstęga brązowa wzdłuż?
    tak mi się zdaje, panie Jarząbek...

    z niesmakiem
    janke


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1