  • Data: 2011-04-19 19:18:20
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-19 20:59, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
    > Mariusz Machnio pisze:
    >

    > Nie mieliśmy, ale słyszeliśmy. :-)
    > W każdym razie - właściwa droga to reklamacja w banku ("Nigdy nie
    > wykonywałem operacji na taką kwotę u tego sprzedawcy."). Jako że bank to
    > Citi - raczej nie powinno być problemu[*].
    >
    > [*] I przestudiuj regulamin MoneyBrookers i upewnij się, czy aby na
    > pewno "gdzieś kiedyś" nie wyraziłeś zgody na obciążanie w USD. Masz w
    > ogóle konto na MB? Ja nie mam i nie chcę mieć, bo to po prostu złodzieje
    > są i już...

    A mnie ciekawią 2 rzeczy:
    1. Jak opisany problem i wątek (droższe bilety online) mają się do tego:
    http://multikino.pl/pl/polecamy/bilety-online-tansze
    -niz-w-kasach/
    2. Jak połączyć w jedną transakcję KK Citibank, przelewy24.pl oraz...
    Moneybookers??? Czy oni obsługują Multikino?
    3. Dlaczego pytasz autora o to, czy ma tam konto, skoro płacił KK?

    Poważnie pytam, bo jestem ciekaw tematu.

    Michał