  • Data: 2011-04-20 08:17:30
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Kwi, 08:59, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > A ja o tym wcześniej słyszałem i się nawet zainteresowałem, i nawet
    > wczoraj specjalnie przeszedłem tę procedurę. No więc jest tak, że jeśli
    > wybierzesz płatność kartą, to idzie via Moneybookers.
    >
    > Prawdę mówiąc równocześnie przypomniałem sobie, że założyłem kiedyś tam
    > konto -- i je od razu zamknąłem :)
    >
    > --
    > :-) Olgierd
    > Lege Artis ==http://olgierd.bblog.pl

    Karta CITI MASTERCARD.

    Złożyłem reklamację w CITIBANK oraz przelewy24.pl (DialCom24 Sp. z
    o.o.). Na razie czekam na info.

    Dokonując zakupu biletu na stronie Multikina, dostałem kilka maili, w
    tym 3 maile dotyczące transkacji w takiej kolejności:
    - pierwszy mail z Multikina potwierdzający zakup biletów za 55 zł
    - drugi mail z serwisu przelewy24.pl potwierdzający transkację na
    kwotę 55 zł
    - trzeci mail z serwisu moneybookers potwierdzający obciążenie mojej
    karty na kwotę 14.22 EUR

    Generalnie, bilety kosztowały 55 zł i tyle POWINNO zostać pobrane z
    mojej karty.