  • Data: 2009-10-24 12:58:08
    Temat: Re: Multikonto AQ Intensive vs Citigold
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnhe5sgl.kr8.proteus@pl-test.org...

    > To mówisz, że wystarczy że mi przeleci miesięcznie przez konto 12 tys
    > i już nie będę miał problemów z procedurami "osobom z DG dziękujemy"?
    > Wydaje mi się, że jednak nie.

    Jak bedziesz przelewal soebie z jednego konta na drugie tylko na jeden dzien
    to raczej nie bedzie to wystarczajace. Pewnie uchroni tylko przed oplata za
    prowadzenie.

    > Choćby kart kredytowych, czy kredytów "w karcie".

    Nawet nie wiem jakie jest teraz oprocentowanie na platynie, bo splacam
    zawsze w terminie, ale po co korzystac z kredytu na karcie jak sa inne
    mozliwosci...

    > A prowizja za założenie/odnowienie? :)

    1,75% ale mozna byc zwolnionym :).

    MK