    From: "marek" <h...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multiuport - lokata=rachunek?
    Date: Thu, 24 Jan 2002 13:35:51 +0100

    > 1. "Użyłem" sobie Multiporta. Czy u was lokata emax = rachunek emax,
    > tzn. Emax pojawia się zarówno w spisie lokat jak i rachunków? Szczerze
    > mówiąc, spodziewałem się w polu "Lokata" znaleźć spis założonych
    > lokat, a nie E-maxa.

    W ogóle nie widzę sensu istnienia tego serwisu, skoro interfejsy mbanku i
    inteligo są wystarczająco przejrzyste aby z nich samodzielnie korzystać, a
    reczne dopisywanie stanu rachunków nieobsługiwanych przez portal łatwiej
    chyba obsługiwać w excel'u ;))...
    poza tym ta wersja jest mocno testowa, chyba powinni troche zaczekac zanim
    cos takiego wypuszcza na rynek

    ogólnie jakaś pomyłka