  • From: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Mylleniumm; bank z piekła rodem
    Date: Wed, 10 Jul 2002 02:29:32 +0200

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:20020710000055.GA5501@diuna.pingwin.waw.pl...

> [...]
    do

    > Jednym z glownym powodow narzekania na millenium sa jego nie najnizsze
    > ceny i oplaty za wiekszosc rzeczy. Nawet za takie, ktore czesto sa
    > bezplatne.

    To fakt chociazby wyplaty z bankomatow Millennium/Euronet. To jest minus,
    ale do plusow nalezy brak oplat za prowadzenie rachunku Millepensja, wiec
    jakos to sie rekompensuje (tzn. w zaleznosci od tego jak czesto korzystasz z
    bankomatu).
    Ale tak jak pisalem jednemu to odpowiada drugiemu nie. Mi odpowiada bo
    oddzial mam praktycznie pod nosem, kase wyplacam rzadko wiec tych prowizji
    wlasciwie nie odczuwam. Do konca tego roku maja zrobic obsluge przez
    internet wiec bede jeszcze bardziej happy (no lepiej pozno niz wcale :) ).