    From: root <a...@j...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: NBP interweniuje
    Date: Thu, 24 Nov 2011 23:25:42 +0100

    Dnia Thu, 24 Nov 2011 22:44:08 +0100, Anatol napisał(a):

    > Użytkownik "root" <a...@j...com> napisał w wiadomości

    > Przecież to nie jest otwarcie krótkiej pozycji tylko zamknięcie długiej z
    > dużym zyskiem .
    >
    > Zanim kurs wzrośnie do 5,00 PLN potrzeba 330 mld PLN na wykup rezerw NBP po
    > kursie 4,50 PLN a niby skąd inwestorzy wezmą tyle PLN ?
    >

    > Anatol

    Zgoda. Wszystko gra, jeśli interwencja się powiedzie tak jak chyba 2 lata
    temu. Tym razem jednak się nie powiedzie. To koniec. Już się z tego nie
    wygrzebiemy. Jesteśmy następni w kolejce po Portugalii, którą właśnie
    dzisiaj skasował Fitch (jeszcze chyba S&P nie zmienił rejtingu dla tego
    kraju, ale to zrobi).